Αποστολή  λουλουδιών η φυτών  από το ανθοπωλείο μας.

Τι πρέπει να γνωρίζετε.

Η αποστολή ενός  προιόντος  από μία επιχείρηση απαιτεί μία διαδικασία ,και αυτή δεν αλλάζει όταν πρόκειται για λουλούδια.

Σε όλες τις  περιπτώσεις ,όταν η παραγγελία γίνετε από το κατάστημα ή τηλεφωνικά ή online,θα χρειαστούν τα στοιχεία επικοινωνίας  με τον  παραλήπτη. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ο αριθμός τηλεφώνου  του  παραλήπτη .Το αναφέρω  σαν σημαντικότερο γιατί τυγχάνει να είναι και το πιο προβληματικό. Πολλές φορές  ο αποστολέας θέλει να κάνει  έκπληξη στο άτομο που θέλει να στείλει λουλούδια και αρνείται να δώσει την τηλεφωνικό αριθμό του παραλήπτη. Τότε μπαίνω  στην θέση να πρέπει να εξηγήσω  το αυτονόητο.Οτι δηλαδή ο παραλήπτης  πρέπει να γνωρίζει ότι θα παραλάβει κάτι γιατί :

1)Μπορεί να μην βρίσκεται στον χώρο παράδοσης

2) να είναι  λάθος  η διεύθυνση ή να έχει μετακομίσει

3)να μην απαντάει στο θυροτηλέφωνο, διότι δεν περιμένει κάτι

4)να είναι χαλασμένο το κουδούνι του  θηροτηλέφωνου

5)να μην αναγράφει το όνομα του παραλήπτη στο θηροτηλέφωνο

6)ο παραλήπτης να μην επιθυμεί να παραλάβει τα λουλούδια στον συγκεκριμένο χώρο (εργασία)

7)να μην δεχτεί τα λουλούδια

Πολλές φορές ακόμη και όταν καλώ  τον παραλήπτη στο τηλέφωνό του δεν απαντάει λόγω άγνωστου αριθμού. Τότε στέλνω ένα ενημερωτικό SMS, και τις περισσότερες φορές υπάρχει ανταπόκριση.

Τα υπόλοιπα στοιχεία είναι το όνομα/επώνυμο, διεύθυνση  περιοχή, τα οποία   επιβεβαιώνοντε  με την τηλεφωνική επικοινωνία. Η δουλειά μου είναι να παραδώσω  τα λουλούδια όσο πιο εύκολα γίνετε χωρίς ταλαιπωρία και  προβλήματα ,γι αυτό εφαρμόζω  κάποιες  πολιτικές  και τα π ρότυπα επαγγελματικής συμπεριφοράς,  με μόνο σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών.